Grenland Ættehistorielags Slektsforum :  Grenland The fastest message board... ever.
PGA av oppgradering av forumet er alle brukeridenter fra før sommeren borte. Les tråden 'Greit å vite - nice to know'. Pls read the thread 'Greit å vite - nice to know' 
hvem er den ekte familien min?? og jeg viste ikke at jeg var tater ?! (1373 Views)
Posted by: lottepus63 (IP Logged)
Date: May 30, 2009 12:23AM

hei... jeg heter Charlotte Kristoffersen Hustad smiling smiley

er det noen der ute som har noe informasjon om pappa og hans slekt??, pappa ( johnny oliver pettersen ) ble adoptert da han var liten dette vet jeg og at hans biologiske foreldre het gunnar og laila vet ikke hvem av dem som heter pettersen, men ja uansett... da pappa ble adoptert endret de etternavnet hans til Hustad derfor heter jeg dette i dag.. etter mange år med undersøking og graving, tok faren min livet sitt grunnet for mye dårlig info om den biologiske familien og at psyken hans tok knekken på ham.. han tok sitt liv i august 2003 og var også medlem på denne siden, det var slik jeg fant ut at han var adoptert :`( og hvor mye vondt han gikk gjennom, jeg fikk også høre at han hadde en mengde ganger blitt advart fra andre tater - familier om at han ikke kom til å like det han ville finne og at han for han sin skyld ikke burde lete, og jeg tipper at han ikke likte det heller ettersom det endte slik...
jeg er 19 år gammel i mai og vil så gjerne vite mer om denne tater familien til pappa, så pliiiis hvis det er noen der ute som vet noe,... pliiis fortell meg

med vennlig hilsen et frustrert familie medlem sad smiley

Subject Written By Posted
  hvem er den ekte familien min?? og jeg viste ikke at jeg var tater ?! (1373 Views) lottepus63 05/30/2009 12:23AM
  Re: hvem er den ekte familien min?? og jeg viste ikke at jeg var tater ?! (557 Views) tore 06/02/2009 10:19AM
  Re: hvem er den ekte familien min?? og jeg viste ikke at jeg var tater ?! (570 Views) unnknu 06/08/2009 10:05PM
  Re: hvem er den ekte familien min?? og jeg viste ikke at jeg var tater ?! (281 Views) lottepus63 03/22/2012 02:18AM
  Re: hvem er den ekte familien min?? og jeg viste ikke at jeg var tater ?! (382 Views) trhj 03/28/2012 06:03PM
  Re: hvem er den ekte familien min?? og jeg viste ikke at jeg var tater ?! (715 Views) ketlas 09/19/2009 06:50AM

This forum powered by Phorum.