hvem er den ekte familien min?? og jeg viste ikke at jeg var tater ?! (1373 Views)
hei... jeg heter Charlotte Kristoffersen Hustad
er det noen der ute som har noe informasjon om pappa og hans slekt??, pappa ( johnny oliver pettersen ) ble adoptert da han var liten dette vet jeg og at hans biologiske foreldre het gunnar og laila vet ikke hvem av dem som heter pettersen, men ja uansett... da pappa ble adoptert endret de etternavnet hans til Hustad derfor heter jeg dette i dag.. etter mange år med undersøking og graving, tok faren min livet sitt grunnet for mye dårlig info om den biologiske familien og at psyken hans tok knekken på ham.. han tok sitt liv i august 2003 og var også medlem på denne siden, det var slik jeg fant ut at han var adoptert :`( og hvor mye vondt han gikk gjennom, jeg fikk også høre at han hadde en mengde ganger blitt advart fra andre tater - familier om at han ikke kom til å like det han ville finne og at han for han sin skyld ikke burde lete, og jeg tipper at han ikke likte det heller ettersom det endte slik...
jeg er 19 år gammel i mai og vil så gjerne vite mer om denne tater familien til pappa, så pliiiis hvis det er noen der ute som vet noe,... pliiis fortell meg
med vennlig hilsen et frustrert familie medlem